PROJEKT: HARIS CLOTHING

Z Krzysztofem spotkaliśmy się na naszym szkoleniu „Marketing dziś. Jak zacząć z tym, co się ma”. Tam uczestnicy musieli opowiedzieć czym się zajmują i jaki jest ich pomysł na biznes. Gdy kolejka doszła do Krzysztofa każdy z zaciekawieniem słuchał jego pomysłu na opatentowane spodnie bez paska. Gdy skończył, kilku uczestników poprosił, aby ten kontynuował – byli tak zaciekawieni. To niezwykłe, kiedy słucha się ludzi mówiących z pasją, uśmiechem i entuzjazmem. Następnego dnia po szkoleniu, Krzysztof poprosił o dodatkowe materiały i spotkanie, co zaowocowało naszą współpracą.

Zaczęliśmy od nazwy dla marki. Pomysłów było naprawdę wiele. Natomiast po analizie rynku, obraliśmy kierunek, który doprowadził nas do nazwy Haris. Po akceptacji i zarejestrowaniu domeny, mogliśmy przejść do kolejnej fazy, czyli stworzenia logotypu. Jego projekt znajduje się poniżej.

PROJEKT LOGO HARIS CLOTHING

Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo to doceniam. Zakładam, że nie wiesz jak wygląda nasz system pracy. Z kolei ja nie wiem jaki masz pomysł. Myśle, że na tym etapie najlepiej będzie, jak się po prostu umówimy na spotkanie. Ja mam na imię Tomek i od tej pory będę odpowiedzialny za kontakt z Tobą.
Chciałbym Cię teraz prosić o wpisanie imienia wraz z adresem e-mail do poniższego formularza. Za chwilkę na Twojego e-maila wyślę informacje z linkiem, który umożliwi Ci rezerwację darmowych konsultacji online. Tam omówimy resztę szczegółów.
WYŚLIJ KONTAKT
Jeśli sprawa jest pilna i nie chcesz czekać, to zadzwoń do mnie bezpośrednio. Złapiesz mnie pod numerem +48 722 353 575.
Pozdrawiam i do usłyszenia.
close-link
Loading...
Facebook Messenger for Wordpress