PROJEKT: HELENA BORYS

Z Krzysztofem spotkaliśmy się na naszym szkoleniu „Marketing dziś. Jak zacząć z tym, co się ma”. Tam uczestnicy musieli opowiedzieć czym się zajmują i jaki jest ich pomysł na biznes. Gdy kolejka doszła do Krzysztofa każdy z zaciekawieniem słuchał jego pomysłu na opatentowane spodnie bez paska. Gdy skończył, kilku uczestników poprosił, aby ten kontynuował – byli tak zaciekawieni. To niezwykłe, kiedy słucha się ludzi mówiących z pasją, uśmiechem i entuzjazmem. Następnego dnia po szkoleniu, Krzysztof poprosił o dodatkowe materiały i spotkanie, co zaowocowało naszą współpracą.

Zaczęliśmy od nazwy dla marki. Pomysłów było naprawdę wiele. Natomiast po analizie rynku, obraliśmy kierunek, który doprowadził nas do nazwy Haris. Po akceptacji i zarejestrowaniu domeny, mogliśmy przejść do kolejnej fazy, czyli stworzenia logotypu. Jego projekt znajduje się poniżej.

PROJEKT LOGO HELENA BORYS

Loading...
Facebook Messenger for Wordpress